צילום מוצרים לאמזון

לפרטים נוספים:

צילום מוצרים לאמזון – מה חייב לדעת

החלטתם לפרסם בחנות של אמזון ולמכור מוצרים – אז קודם כל – המון המון בהצלחה.
חשוב לדעת שלאמזון יש דרישות לגבי איך התמונות צריכות להיות מצולמות ומעובדות.
שנתחיל?

פורמט התמונות

התמונות שאתם מגישים לאמזון צריכות להיות בפורמט jpg, jpeg, png  או פורמט TIFF שהוא פחות נפוץ.
לרוב – התמונות שלכם יהיו בפורמט jpg.

גודל התמונות – הרזולוציה

באמאזון מבקשים מכם להעלות תמונות ברוחב או בגובה של לפחות 1000 פיקסלים או יותר.
וזאת על מנת שלא תעלו תמונות קטנות מדי.

הצילום עצמו – דגשים חשובים

  •  צילום המוצר – יש להעלות את צילום המוצר עצמו ולא ציור או אילוסטרציה של המוצר!
  • צילום המוצר צריך להציג אך ורק את המוצר הנמכר – אין להוסיף לתמונה אובייקטים נוספים שיכולים לבלבל את הקונה ואינם קשורים למוצר.
  •  זה אולי יישמע לכם קצת מובן מאליו – אבל התמונה צריכה להיות בפוקוס, חדה, ועם צבעים אמיתיים ונאמנים למקור.
    כמו כן, קצוות המוצר צריכות להיות ברורים.
  • לגבי ספרים \ מוזיקה \ וידאו \ DVD – התמונה צריכה להכיל את האריזה הקדמית – מה שנקרא front cover art ולהכיל 100% מהתמונה עצמה.
    שימו לב – אריזת פלסטיק שקופה לאחסון דיסקים, מדבקות קידום מכירות של המוצר ונייר צלופן לא מאושר על ידי אמזון.
  • כל שאר המוצרים צריכים להכיל 85% או יותר מהפריים עצמו.
    דוגמא לצילום מסך מאתר אמזון:
  • רקע התמונה חייב להיות לבן טהור ומוחלט (RGB 255,255,255).
  • אין להוסיף לתמונת המוצר טקסט, גרפיקות וכו'.
  • המובן מאליו – תמונות בעל אופי פורנוגרפי או פוגעני – לא מאושרות.

נשמח לעמוד לשירותכם

מה אנו עושים?
צילום מוצרים מקצועי, כולל צילום מוצר 360, בסטודיו מקצועי ומאובזר.
נשמח לתת לכם הצעת מחיר רלוונטית עבור המוצרים שלכם.

רוצים לשמוע יותר?

נשמח למסור לכם פרטים נוספים והצעת מחיר